Conecteaza-te cu noi

Societate

Vrei să te angajezi casier la CMSN Constanța? Vezi ce condiții trebuie îndeplinite

Published

on

Complexul Muzeal de Știinte ale Naturii Constanța, cu sediul pe b-dul Mamaia nr.255, organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant în cadrul Serviciului financiar-contabilitate și Resurse Umane. Este vorba despre un post de casier.

Condiții generale:

  1. Post de execuție
  2. Obiectivul postului: Atragerea unui număr sporit de vizitatori

Condiții specifice pentru ocuparea postului:

  1. Studii de specialitate: studii medii
  2. Perfecționări (specializări): –
  3. Vechimea în muncă necesară: 1 an
  4. Vechimea în specialitate necesara: –
  5. Cunoștinte de operare pe calculator: operare PC și soft de gestiune, tehnoredactare etc.
  6. Limbi străine: cunoștinte de bază a unei limbi de circulație internațională
  7. Abilități, calități și aptitudini necesare: este o persoană agreabilă, inofensivă, calmă, tolerantă, surâzătoare și amabilă
  8. Cerințe specifice: disponibilitatea de a executa delegări/detașări

Conditiile necesare pentru ocuparea acestui post vacant sunt cele prevăzute la art.3 din Regulamentul cadru aprobat de H.G. nr.286/2011 și anume:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește următoarele condiții:

  1. a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. d) are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Dosarul de concurs va cuprinde:

Cerere de înscriere la concurs adresată directorului instituției

  • Copia și originalul actului de identitate
  • Copia și originalul documentelor care atestă nivelul studiilor, specializărilor
  • Copia și originalul carnetului de muncă sau adeverinței care atestă vechimea în muncă
  • Cazier judiciar original
  • Adeverință medicală eliberată de medicul de familie care să ateste starea de sănătate, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului și conține în clar numărul, data, numele și calitatea emitentului
  • Curriculum vitae

Actele prevăzute vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor și se depun la biroul resurse umane din cadrul instituției, în zile lucrătoare, între orele 10:00-14:00, până la data de 12.10.2020, ora 14:00.

Concursul va consta în susținerea unei probe scrise în data de 20.10.2020, ora 10:00 și a unui interviu, în data de 23.10.2020, ora 10:00 la sediul institutiei, b-dul Mamaia nr.255.

Rezultatele probelor se afișează în maximum o zi lucrătoare de la susținerea acestora.

Contestațiile se depun în maximum o zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probelor.

Bibliografie:

  1. Lege nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare

2. Lege nr. 311/2003 Legea muzeelor şi a colecţiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare

3. Legea nr.22/1969 (actualizata) privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice

4. Decret nr.209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ale unitatilor socialiste

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions