Conecteaza-te cu noi
palaz

Actual

Vreţi să lucraţi la Primăria Constanţa? Vedeţi ce posturi sunt diponibile

Published

on

Foarte multă lume îşi caută un loc de muncă iar atunci când apare oportuniteatea angajării la câte un serviciu de stat, cum ar fi de exemplu la Primăria Constanţa, pentru că despre asta vom vorbi, agitaţia celor ce vor să se angajeze aici devine foarte mare. Şi chiar au motive să  fie preocupaţi de găsirea unui loc de muncă bine plătit, cu un program relativ fix dar pentru care au de învăţat foarte mult.

În cursul zilei de azi, pe site-ul Primăriei a fost postat un nou concurs de angajare, iar numărul lor creşte foarte mult. Până pe data de 9 mai, cei care doresc să candideze pentru ocuparea postului de inspector, clasa i, grad asistent îşi pot depune dosarele la sediul de pe b-dul Tomis, nr. 51.  Selecţia dosarelor se va face până pe data de 16 mai, iar proba scrisă va avea loc pe 25 mai, la ora 10.00. Va urma apoi un interviu al candidaţilor admişi, care se va desfăşura pe data de 25 mai, cu începere de la ora 14.00.

Un alt concurs anunţat deja vizează mai multe posturi, respectiv: Inspector, clasa i, grad asistent (două posturi) pentru Serviciul Contracte, Direcţia Autorizare şi Sprijin Operatori Economici,  Inspector, clasa I, grad debutant (tot 2 posturi) pentru Compartimentul studii şi proiecte economice, Direcţia Autorizare şi sprijin Operatori economici,  Inspector, clasa I grad superior pentru Compartimentul turism, Direcţia Autorizare şi Sprijin Operatori Economici şi un post de Referent, clasa iII grad principal pentru acelaşi compartiment de turism.

Pentru participarea la acest concurs, doritorii trebuie să-şi depună dosarul până pe data de 9 mai, la camera 218 din cadrul Primăriei Constanţa. Pe 21 mai vor avea de susţinut proba de testare a competenţelor lingvistice şi mai apoi proba scrisă. Două zile mai târziu vor avea de participat la interviu.

Advertisement
usr

Aşa cum vă spuneam, sunt mai multe posturi scoase la concurs, iar cei interesaţi trebuie să urmărească permanent detaliile pe site-ul Primăriei. Intraţi pe pagina Cariera, iar aici veţi afla toate informaţiile necesare, inclusiv bibliografia ce vi se cere la concurs.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions