Conecteaza-te cu noi
palaz

Actual

Zeci de posturi vacante la Serviciul Judeţean de Ambulanţă Constanţa. Angajări pe perioadă DETERMINATĂ

Published

on

În cursul zilei de azi, Serviciul  de Ambulanţă Judeţean Constanţa a postat două anunţuri de angajare  pe perioadă determinată, pe perioada stării de alertă.

“Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa organizează recrutare personal fără concurs pentru posturile vacante sau temporar vacante, pe perioadă determinată, în contextul instituirii stării de alertă pe teritoriul României, conform art. 11 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-1.”, precizează SAJ Constanţa.

Este vorba despre 12 posturi de medici, 17 posturi de asistent medical, 52 de posturi de şofer şi 3 posturi de operator-registrator medical de urgenţă.

Potrivit unui prim anunţ, se fac angajări de medici şi asistente medicale pentru staţia centrală, precum şi pentru substaţiile Băneasa, Mangalia, Năvodari şi Ovidiu. Cele 12 posturi de medici sunt valabile pentru staţia centrală. În ceea ce priveşte posturile de asistent medical acestea sunt distribuite în felul următor: – 8 posturi pentru staţia centrală, 1 post pentru substaţia Băneasa, 2 pentru substaţia Mangalia, 1 pentru Năvodari şi 5 pentru substaţia Ovidiu.

Advertisement
usr

Condiţiile generale şi cele specifice pentru ocuparea acestor posturi le găsiţi în următorul pdf:

Anunt 16803 19112020

În vederea recrutării, candidaţii vor depune un dosar, în termen de două zile lucrătoare de la data publicării anunţului, în intervalul 20 – 23 noiembrie a.c., la adresa de e-mail resurse@ambulance-ct.ro, care va conţine documentele solicitate scanate în format pdf.

Serviciul de Ambulanţă Constanţa a precizat că dosarele candidaţilor trebuie să fie complete. “Nu se admit completări la dosarul de angajare fără concurs.”.

Advertisement
usr

Dosarele depuse vor fi analizate de comisia de selecţie, în data de 25 noiembrie şi rezultatele vor fi anunţate în 26. În cazul în care sunt depuse mai multe dosare pentru acelaşi post, se va organiza un interviu, după care se vor stabili rezultatele finale.

Tot în cursul zilei de azi, Serviciul de Ambulanţă Constanţa a anunţat că organizează recrutarea de personal fără concurs, pe perioadă determinată pe perioada stării de alertă pentru următoarele posturi de şofer şi operator-registrator medical de urgenţă:

16 posturi de şofer autosanitară II pentru Compartimentul de consultaţii de urgenţă  la domiciliu şi transport sanitar neasistat, după cum urmează: – 3 posturi pentru substaţia Medgidia, 3 posturi pentru substaţia Mangalia şi 10 posturi pentru staţia centrală. De asemenea, sunt 36 de posturi  de şofer autosanitară pentru Compartimentul de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat. Acestea sunt 31 dintre ele pentru staţia centrală şi 5 pentru substaţia Ovidiu.

Mai sunt, de asemenea, vacante 3 posturi de Operator – registrator medical de urgenţă debutant, toate pentru Dispeceratul integrat.

Şi pentru aceste posturi sunt condiţii generale de angajare, precum şi condiţii specifice, pe care le veţi găsi în pdf-ul de mai jos:

Advertisement
usr

În vederea recrutării, candidaţii vor depune un dosar în termen de două zile de la data publicării acestui anunţ, respectiv în intervalul 20 – 23 noiembrie., la adresa de e-mail: resurse@ambulance-ct.ro care va conţine mai multe documente scanate în format pdf.

Dosarele depuse vor fi analizate de comisia de selecţie. În data de 26 noiembrie are loc selecţia dosarelor. Dacă sunt depuse mai multe dosare pentru un post se va organiza interviu.

Derularea selecţiei: 20 – 23 noiembrie înscrierea, 26 – selecţia dosarelor, 27 – rezultate selecţie, apoi va urma interviul (dacă va fi cazul), iar apoi sunt afişate rezultatele finale.

Relaţii suplimentare: telefon 0241. 624.711 – interior 138 sau pe site-ul instituţiei.

Advertisement
usr

Anunt 16817 19112020

 

 

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions